A szoftver célja a szőnyegtisztításhoz tartozó rendelés-nyilvántartásának biztosítása.
A program lehetővé teszi egyszerre több felhasználó egyszerre történő munkáját egyszerre. Így akár több alkalmazott is dolgozhat és vihet fel adatokat, rendeléseket, miközben egy másik szobában ellenőrizhetjük akár a pár perce felvitt szőnyegek állapotát, illetve hogy hol tart a tisztítási folyamatban. Képes kommunikálni más, a RiskCont Bt. által gyártott, más programokkal (pl. számlázó), illetve az Excel táblákba történő exportáláson keresztül más programokkal. Fontos alapelv volt flexibilis és kellően általános megoldás, ami lehetővé teszi, hogy a programot kis és nagy cégek egyaránt használhassák, valamint a felhasználóbarát felület kialakítása, ami jól áttekinthető és gyors adatbevitelt és visszakeresést biztosít.
A „Tisztaszőnyeg nyilvántartó” program lehetővé teszi az alábbiakban felsorolt feladatok megoldását:
- Rendelések felvétele és törlése
- Statisztikák készítését:
- Határidőre
- Tisztítási típusokra
- Állapotra
- Ügyfelek nyilvántartása
- Cikktörzs karbantartása
- Gyorskeresések
- Különböző rendezési lehetőségek
- Gyorsbillentyűk használata A programban rendelkezik egy egyszerű jogosultságkezelővel is. Így a dolgozóknak nincs jogosultságuk statisztikák készítésére és azok megtekintésére.