Szolgáltatások

TERMÉKTÁMOGATÁS

Regisztrációs fájl feltöltése

Mi a terméktámogatás?

terméktámogatásA terméktámogatás a szoftverhez tartozó szolgáltatáscsomag, melyet a vásárláskor a szoftver mellé adunk ügyfeleink részére. A szoftverek nem csak jogszabály-változások miatt változnak. Az ügyfelek igényei, illetve a RiskCont Bt saját fejlesztési koncepciója alapján termékeink egyre több funkciót és szolgáltatást nyújtanak, melyek a könnyebb munkavégzést segítik elő, valamint ezzel időt, és így pénz takarítanak meg cége számára.

Mit tartalmaz a terméktámogatás?

A terméktámogatás érvényessége alatt biztosítjuk:
- a telefonos szaktanácsadást,
- Internetes ügyféltámogatás és távoli segítségnyújtást,
- e-mailes kapcsolattartást,
- jogszabály követési garanciát,
- a programra vonatkozó NAV által kért igazolásokat,
- a programok legfrissebb verzióit és fejlesztéseit,
- azonnali segítséget a problémák megoldásához,
- kiegészítő szolgáltatások azonnali elérhetőségét,
- informatikai problémák megoldását a hibamentes működésért,
- a folyamatos és hibamentes munkához szükséges szolgáltatások elérhetőségét.

Mit veszít, ha nincs érvényes terméktámogatása?

- elveszti a garanciát (1 éven, vagy a szerződésben meghatározott időn túl)
- elveszti a kompatibilitás garanciát
- nem jogosult a szolgáltatások igénybevételére
- nem jogosult az ingyenes telefonos tanácsadás igénybevételére
- nem elérhetőek a törvényeknek megfelelő frissítések
- nem adhatunk APEH igazolást (lsd. számlázó)
- számítógép hiba esetén nem tudunk segíteni az adatok helyreállításában

A terméktámogatás díja

A terméktámogatás díja átalánydíj, a kínált szolgáltatások és rendelkezésre állás díja, amely a mindenkori listaár 4%-a minimum 500Ft/hó+Áfa. Az első évben ezt az árat tartalmazza a vásárlási ár. A szolgáltatás negyedéves, féléves vagy éves időszakra is igényelhető.

A terméktámogatási díj nem tartalmazza az egyedi kiszállások, valamint az ügyfél által igényelt változtatások költségeit.

Terméktámogatási dokumentáció letöltése

A terméktámogatási és Szoftverkövetési szerződés érvényesítéséhez, letöltés után ki kell tölteni a "Szerződés időtartama", a "Szerződés összege", a "Kedvezmény" és "Fizetés módja" mezőket, valamint alá kell írni és lehetőség szerint pecséttel ellátni a "Felhasználó aláírása"-nál. Amennyiben nincs tisztában a fenti adatokkal, akkor igénylejen egy új terméktámogatási lapot, melyet kitöltve eljuttatunk Önnek, melyet már csak alá kell írnia. A kitöltött lapról pedig el kell küldeni egy másolati példányt faxon vagy email-en keresztül cégünknek.

Megj: Aktív terméktámogatás nélkül is állunk az Ön rendelkezésére és segítünk megoldani a felmerült problémát, de ilyen esetekben egyedi teljesítés alapján számlázunk!

 

Szolgáltatási díjak

Általános
- Óradíj: 4 500 Ft / óra
- Terméktámogatás (szoftverkövetés / NAV megfelelőség): 3 000 Ft / hó
- Számítógép átvizsgálás: 12 000 Ft
Utazási költség
- Kiszállási díj / Helyszínre utazás megtett távolság alapján (oda-vissza út): 150 Ft / km
- Extra kiszállási díj (1 órán belüli munkakezdés): 20 000 Ft
Programtelepítés
- Helyszínen: Utazási költség + óradíj
- Távolról: óradíj
Oktatás
- Telefonos felhasználói – szakmai, vagy informatikai tanácsadás: 75 Ft/perc, melyben minden egyes megkezdett 10.ik perc alapján számlázunk
- Betanítási óradíj helyben 6 000 Ft / óra
- Betanítási óradíj távoli segítséggel 4 500 Ft / óra
- Kiscsoportos konzultáció / programkezelői oktatás maximum 4 fő/nap/cég létszámig (4 óra / nap): 6 000 Ft / nap / fő
- Csoportos konzultáció / programkezelői oktatás maximum 8 fő/nap/cég létszámig (4 óra / nap): 5 000 Ft / nap / fő
Adatbázissal kapcsolatos munkák
- Bejövő adatállomány átvizsgálás, karbantartás, egyesítés, archiválás, javítás, hibakeresés, adatkonvertálás: 9 000 Ft / óra
Egyéb
- Hálózati felhasználónként (aktív terminál): 10 000Ft / fő

ÁRAINK AZ ÁFA-T NEM TARTALMAZZÁK!