Szolgáltatások

TERMÉKTÁMOGATÁS

Regisztrációs fájl feltöltése
Mi a terméktámogatás?
A terméktámogatás a szoftverhez tartozó szolgáltatáscsomag, melyet a vásárláskor a szoftver mellé adunk ügyfeleink részére. A szoftverek nem csak jogszabály-változások miatt változnak. Az ügyfelek igényei, illetve a RiskCont Bt saját fejlesztési koncepciója alapján termékeink egyre több funkciót és szolgáltatást nyújtanak, melyek a könnyebb munkavégzést segítik elő, valamint ezzel időt, és így pénz takarítanak meg cége számára.

Mit tartalmaz a terméktámogatás?
A terméktámogatás érvényessége alatt biztosítjuk:
- telefonos szaktanácsadást
- azonnali segítséget a problémák megoldásához
- a programok legfrissebb verzióit (postán vagy on-line internetes letöltéssel)
- garanciát, hogy programjaink megfelelnek az APEH előírásainak
- kérésre, a programra vonatkozó APEH által kért igazolások biztosítása
- kiegészítő szolgáltatások azonnali elérhetőségét
- bármilyen informatikai probléma megoldása a hibamentes működésért


Mit veszít, ha nincs érvényes terméktámogatása?
- elveszti a garanciát (1 éven, vagy a szerződésben meghatározott időn túl)
- elveszti a kompatibilitás garanciát
- nem jogosult a szolgáltatások igénybevételére
- nem jogosult az ingyenes telefonos tanácsadás igénybevételére
- nem elérhetőek a törvényeknek megfelelő frissítések
- nem adhatunk APEH igazolást (lsd. számlázó)
- számítógép hiba esetén nem tudunk segíteni az adatok helyreállításában

A terméktámogatás díja
A terméktámogatás díja átalánydíj, a kínált szolgáltatások és rendelkezésre állás díja, amely a mindenkori listaár 4%-a minimum 500Ft/hó+Áfa. Az első évben ezt az árat tartalmazza a vásárlási ár. A szolgáltatás negyedéves, féléves vagy éves időszakra is igényelhető.

A terméktámogatási díj nem tartalmazza az egyedi kiszállások, valamint az ügyfél által igényelt változtatások költségeit.

Terméktámogatási dokumentáció letöltése
A terméktámogatási és Szoftverkövetési szerződés érvényesítéséhez, letöltés után ki kell tölteni a "Szerződés időtartama", a "Szerződés összege", a "Kedvezmény" és "Fizetés módja" mezőket, valamint alá kell írni és lehetőség szerint pecséttel ellátni a "Felhasználó aláírása"-nál. Amennyiben nincs tisztában a fenti adatokkal, akkor igénylejen egy új terméktámogatási lapot, melyet kitöltve eljuttatunk Önnek, melyet már csak alá kell írnia. A kitöltött lapról pedig el kell küldeni egy másolati példányt faxon vagy email-en keresztül cégünknek.

Megj: Aktív terméktámogatás nélkül is állunk az Ön rendelkezésére és segítünk megoldani a felmerült problémát, de ilyen esetekben egyedi teljesítés alapján számlázunk!