Tisztaszőnyeg nyilvántartó
A szoftver célja a szőnyegtisztításhoz tartozó rendelés-nyilvántartásának biztosítása.
A program lehetővé teszi egyszerre több felhasználó egyszerre történő munkáját egyszerre. Így akár több alkalmazott is dolgozhat és vihet fel adatokat, rendeléseket, miközben egy másik szobában ellenőrizhetjük akár a pár perce felvitt szőnyegek állapotát, illetve hogy hol tart a tisztítási folyamatban.
Képes kommunikálni más, a RiskCont Bt. által gyártott, más programokkal (pl. számlázó), illetve az Excel táblákba történő exportáláson keresztül más programokkal. Fontos alapelv volt flexibilis és kellően általános megoldás, ami lehetővé teszi, hogy a programot kis és nagy cégek egyaránt használhassák, valamint a felhasználóbarát felület kialakítása, ami jól áttekinthető és gyors adatbevitelt és visszakeresést biztosít.
A „Tisztaszőnyeg nyilvántartó” program lehetővé teszi az alábbiakban felsorolt feladatok megoldását:
- Rendelések felvétele és törlése
- Statisztikák készítését
- Határidőre
- Tisztítási típusokra
- Állapotra
- Ügyfelek nyilvántartása
- Cikktörzs karbantartása
- Gyors keresések
- Különböző rendezési lehetőségek
- Gyorsbillentyűk használata
A programban rendelkezik egy egyszerű jogosultságkezelővel is. Így a dolgozóknak nincs jogosultságuk statisztikák készítésére és azok megtekintésére.
Másik fontos funkció, hogy egyetlen gombnyomással készíthetünk mentést az adatokról az előzetesen beállított helyre, így gyorsan és egyszerűen vissza lehet állítani az adatokat, egy esetleges adatsérülés esetén.