Tisztaszőnyeg

Tisztaszőnyeg nyilvántartó

A szoftver célja a szőnyegtisztításhoz tartozó rendelés-nyilvántartásának biztosítása.

A  program  lehetővé  teszi  egyszerre  több  felhasználó  egyszerre  történő  munkáját  egyszerre. Így  akár  több  alkalmazott  is  dolgozhat  és  vihet  fel  adatokat,  rendeléseket,  miközben  egy másik  szobában  ellenőrizhetjük  akár  a  pár  perce  felvitt  szőnyegek  állapotát,  illetve  hogy  hol tart a tisztítási folyamatban.

Képes  kommunikálni  más,  a  RiskCont  Bt.  által  gyártott,  más  programokkal  (pl.  számlázó), illetve az Excel táblákba történő exportáláson keresztül más programokkal. Fontos  alapelv  volt  flexibilis  és  kellően  általános  megoldás,  ami  lehetővé  teszi,  hogy  a programot kis  és  nagy  cégek  egyaránt  használhassák,  valamint  a  felhasználóbarát  felület kialakítása, ami jól áttekinthető és gyors adatbevitelt és visszakeresést biztosít.

A „Tisztaszőnyeg nyilvántartó”  program lehetővé teszi az alábbiakban felsorolt feladatok megoldását:

  • Rendelések felvétele és törlése
  • Statisztikák készítését
    • Határidőre
    • Tisztítási típusokra
    • Állapotra
  • Ügyfelek nyilvántartása
  • Cikktörzs karbantartása
  • Gyors keresések
  • Különböző rendezési lehetőségek
  • Gyorsbillentyűk használata

A  programban  rendelkezik  egy  egyszerű  jogosultságkezelővel  is.  Így  a  dolgozóknak  nincs jogosultságuk statisztikák készítésére és azok megtekintésére.

Másik  fontos  funkció,  hogy  egyetlen  gombnyomással  készíthetünk  mentést  az  adatokról  az előzetesen  beállított  helyre,  így  gyorsan  és  egyszerűen  vissza  lehet  állítani  az  adatokat,  egy esetleges adatsérülés esetén.

Dokumentáció

Tisztaszőnyeg Program dokumentációjának letöltése