Folyamatos Terméktámogatás
Mi a terméktámogatás?
A terméktámogatás a szoftverhez tartozó szolgáltatáscsomag, melyet a vásárláskor a szoftver mellé adunk ügyfeleink részére. A szoftverek nem csak jogszabály-változások miatt módosulnak. Az ügyfelek igényei, illetve a RiskCont saját fejlesztési koncepciója alapján termékeink egyre több funkciót és szolgáltatást nyújtanak, melyek a könnyebb munkavégzést segítik elő. Ezzel időt és pénz takarítanak meg cége számára.
Mit tartalmaz a terméktámogatás?
A terméktámogatás érvényessége alatt kedvezményes áron biztosítjuk:
- a telefonos szaktanácsadást,
- internetes ügyféltámogatás és távoli segítségnyújtást,
- e-mailes kapcsolattartást,
- jogszabály követési garanciát,
- a programra vonatkozó NAV által kért igazolásokat,
- a programok legfrissebb verzióit és fejlesztéseit,
- kiegészítő szolgáltatások elérhetőségét,
- informatikai problémák megoldását a hibamentes működésért,
- a folyamatos és hibamentes munkához szükséges szolgáltatások elérhetőségét.
Mit veszít, ha nincs érvényes terméktámogatása?
- elveszti a garanciát (1 éven, vagy a szerződésben meghatározott időn túl)
- elveszti a kompatibilitás garanciát
- nem jogosult a szolgáltatások kedvezményes áron való igénybevételére
- nem jogosult a telefonos tanácsadás igénybevételére
- nem elérhetőek a törvényeknek megfelelő frissítések
- nem adhatunk NAV igazolást (lsd. számlázó)
- számítógép hiba esetén nem tudunk segíteni az adatok helyreállításában
A terméktámogatás díja
A terméktámogatás díja átalánydíj, a kínált szolgáltatások és rendelkezésre állás havi díja, amely a mindenkori listaár 2,5%-a minimum 500Ft/hó+Áfa. Az első évben ezt az árat tartalmazza a vásárlási ár. A szolgáltatás éves időszakra igényelhető és negyed-, fél-, vagy éves időszakonként kerül kiszámlázásra.
A terméktámogatási díj nem tartalmazza az egyedi kiszállások, valamint az ügyfél által igényelt változtatások költségeit.
A terméktámogatási és Szoftverkövetési szerződés érvényesítéséhez, letöltés után ki kell tölteni a "Szerződés időtartama", a "Szerződés összege", a "Kedvezmény" és "Fizetés módja" mezőket, valamint alá kell írni és lehetőség szerint pecséttel ellátni a "Felhasználó aláírása"-nál. Amennyiben nincs tisztában a fenti adatokkal, akkor igénylejen egy új terméktámogatási lapot, melyet kitöltve eljuttatunk Önnek, melyet már csak alá kell írnia. A kitöltött lapról pedig el kell küldeni egy másolati példányt faxon vagy email-en keresztül cégünknek.
Megj: Aktív terméktámogatás nélkül is állunk az Ön rendelkezésére és segítünk megoldani a felmerült problémát, de ilyen esetekben egyedi teljesítés alapján számlázunk!
TeamViewer szolgáltatás változás
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatirányítási, könyvelő valamint számlázó rendszereinken, a NAV megfelelőség, a költségek igazságos ügyfelenkénti elosztása, valamint a távoli segítségnyújtás növekvő óraszáma miatt megszüntetjük a terméktámogatásba épített „TEAM-VIEWER távoli asztalos’ szolgáltatást. Továbbiakban ügyfelenként mérjük a beszélgetés és a távoli segítségnyújtás időtartamát, melyet havonta vagy negyedévente számlázunk, óra/perc számtól függően. Amennyiben az ügyfél nem éri el az évi 60 percet, a terméktámogatási díjjal egybekötve számlázzuk.
Díjainkat a következő módon számoljuk:
- Minden megkezdett beszélgetést 5 percre kerekítünk
A gazdaságosság érdekében kérjük hívásaikat minél kevesebb számra korlátozni.
- Számlázási díj: 75 Ft/perc + Áfa.
Díjainkat félévente a mindenkori bér és egyéb költségek alapján felülvizsgáljuk, és tájékoztatást küldünk.
Természetesen egyedi szerződéssel ettől eltérhetünk, főként bérleti konstrukció esetén.
Segítségnyújtásainkról pontos regisztrációt vezetünk és naponta, vagy a számlázás előtt, E-MAIL - n elszámolási egyenleget küldünk.
Éves terméktámogatásunk természetesen továbbra is rendelkezésre áll ügyfeleinknek, melyben biztosítjuk a NAV megfelelőséget, és a szoftver újításainak elérhetőségét.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a NAV folyamatos változtatásai az ONLINE-SZÁMLÁZÁS –ban, jelentős terhet ró cégünkre, így az ezt követő változások egy részét ezután is, kénytelenek leszünk továbbhárítani.
A terméktámogatás meghosszabbítása
A terméktámogatás meghosszabbításáról bővebben a Tudástár menüpont alatt lévő Regisztráció linken olvashat.
Szolgáltatási díjak
Általános
- Óradíj: 4 500 Ft / óra
- Terméktámogatás (szoftverkövetés / NAV megfelelőség): 3 000 Ft / hó
Programtelepítés
- Helyszínen: Utazási költség + óradíj
- Távolról: óradíj
Adatbázissal kapcsolatos munkák
- Bejövő adatállomány átvizsgálás, karbantartás, egyesítés, archiválás, javítás, hibakeresés, adatkonvertálás: 9 000 Ft / óra
Egyéb
- Hálózati felhasználónként (aktív terminál): 10 000Ft / fő
ÁRAINK AZ ÁFA-T NEM TARTALMAZZÁK!