Terméktámgatás

Terméktámogatás

 

Folyamatos Terméktámogatás

Mi a terméktámogatás?

terméktámogatásA terméktámogatás a szoftverhez tartozó szolgáltatáscsomag, melyet a vásárláskor a szoftver mellé adunk ügyfeleink részére. A szoftverek nem csak jogszabály-változások miatt módosulnak. Az ügyfelek igényei, illetve a RiskCont saját fejlesztési koncepciója alapján termékeink egyre több funkciót és szolgáltatást nyújtanak, melyek a könnyebb munkavégzést segítik elő. Ezzel időt és pénz takarítanak meg cége számára.


Mit tartalmaz a terméktámogatás?

A terméktámogatás érvényessége alatt kedvezményes áron biztosítjuk:
- a telefonos szaktanácsadást,
- internetes ügyféltámogatás és távoli segítségnyújtást,
- e-mailes kapcsolattartást,
- jogszabály követési garanciát,
- a programra vonatkozó NAV által kért igazolásokat,
- a programok legfrissebb verzióit és fejlesztéseit,
- kiegészítő szolgáltatások elérhetőségét,
- informatikai problémák megoldását a hibamentes működésért,
- a folyamatos és hibamentes munkához szükséges szolgáltatások elérhetőségét.


Mit veszít, ha nincs érvényes terméktámogatása?

- elveszti a garanciát (1 éven, vagy a szerződésben meghatározott időn túl)
- elveszti a kompatibilitás garanciát
- nem jogosult a szolgáltatások kedvezményes áron való igénybevételére
- nem jogosult a telefonos tanácsadás igénybevételére
- nem elérhetőek a törvényeknek megfelelő frissítések
- nem adhatunk NAV igazolást (lsd. számlázó)
- számítógép hiba esetén nem tudunk segíteni az adatok helyreállításában


A terméktámogatás díja

A terméktámogatás díja átalánydíj, a kínált szolgáltatások és rendelkezésre állás havi díja, amely a mindenkori listaár 2,5%-a minimum 500Ft/hó+Áfa. Az első évben ezt az árat tartalmazza a vásárlási ár. A szolgáltatás éves időszakra igényelhető és negyed-, fél-, vagy éves időszakonként kerül kiszámlázásra.

A terméktámogatási díj nem tartalmazza az egyedi kiszállások, valamint az ügyfél által igényelt változtatások költségeit.

A terméktámogatási és Szoftverkövetési szerződés érvényesítéséhez, letöltés után ki kell tölteni a "Szerződés időtartama", a "Szerződés összege", a "Kedvezmény" és "Fizetés módja" mezőket, valamint alá kell írni és lehetőség szerint pecséttel ellátni a "Felhasználó aláírása"-nál. Amennyiben nincs tisztában a fenti adatokkal, akkor igénylejen egy új terméktámogatási lapot, melyet kitöltve eljuttatunk Önnek, melyet már csak alá kell írnia. A kitöltött lapról pedig el kell küldeni egy másolati példányt faxon vagy email-en keresztül cégünknek.

Megj: Aktív terméktámogatás nélkül is állunk az Ön rendelkezésére és segítünk megoldani a felmerült problémát, de ilyen esetekben egyedi teljesítés alapján számlázunk!

Szolgáltatási díjak

Általános
- Óradíj: 4 500 Ft / óra
- Terméktámogatás (szoftverkövetés / NAV megfelelőség): 3 000 Ft / hó
Programtelepítés
- Helyszínen: Utazási költség + óradíj
- Távolról: óradíj
Adatbázissal kapcsolatos munkák
- Bejövő adatállomány átvizsgálás, karbantartás, egyesítés, archiválás, javítás, hibakeresés, adatkonvertálás: 9 000 Ft / óra
Egyéb
- Hálózati felhasználónként (aktív terminál): 10 000Ft / fő

ÁRAINK AZ ÁFA-T NEM TARTALMAZZÁK!