WinSzla

Winszla hibaüzenetek és azok kezelése

Access violation:
Leggyakrabban ez a Windows által visszaadott általános hálózati hiba. Ki kell lépni a programból majd elindítani és megismételni a rögzítési folyamatot. Ha még ez után is fennáll vagy visszatér a hiba, akkor el kell küldeni a képernyőn látható hibaüzenetről készült képet a RiskCont fejlesztőinek.

External exception:
Az "Access violation" hibához hasonló rendszerüzenet. melyet az ott leírtak alapján kell kezelni.

Team-viewer szogáltatás változás

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatirányítási, könyvelő valamint számlázó rendszereinken, a NAV megfelelőség, a költségek igazságos ügyfelenkénti elosztása, valamint a távoli segítségnyújtás növekvő óraszáma miatt megszüntetjük a terméktámogatásba épített „TEAM-VIEWER távoli asztalos’ szolgáltatást. Továbbiakban ügyfelenként mérjük a beszélgetés és a távoli segítségnyújtás időtartamát, melyet havonta vagy negyedévente számlázunk, óra/perc számtól függően. Amennyiben az ügyfél nem éri el az évi 60 percet, a terméktámogatási díjjal egybekötve számlázzuk.

Regisztráció

Regisztráció

Mi a regisztráció és miért szükséges

A regisztráció biztosítja ügyfeleink részére, hogy elérjék a programok frissítéseit. Ezt a rendszer telepítése után, használatba vétel,- illetve a regisztrációs időszak lejárta előtt szükséges. Elvégezheti a regisztrációt az időszak lejárta után is visszamenőlegesen, de addig nem garantálhatjuk a szoftvereknek a legfrissebb jogszabály szerinti működését.

Évváltási útmutató 2018 2019

Biztonsági mentés készítése

Minden nagyobb programot érintő változás - például frissítés, évzárás, archiválás, stb. - előtt kérjük készítsen egy biztonsági mentést az adatokról. Ennek lépéseiről a megfelelő programrész leírásánál talál bővebb információkat.
Így ha bármi gond lenne, munkatársaink ezen adatok alapján tudnak csak Önöknek segíteni ha esetleges adat visszaállítás szükséges!