ER-MIS FUVAR RENDSZER
fuvarnyilvántartás, útnyilvántartás, járatszervezés, készletkezelés, számlázás

Főbb funkciók:
A rendszer lefedi a cégnél felmerülő napi feladatokat, kezdve az ajánlatkéréstől a járat szervezésen és készletkezelésen át egészen a könyvelésig. Moduláris felépítése miatt azonban képes különböző pontokon kapcsolódni más rendszerekhez, onnan adatokat importálni és exportálni azok felé.
A teljesség igénye nélkül (bővebben lásd dok.) a rendszer főbb funkciói:
- Ügyviteli rendszer és pénzügyi modul
- Be és kimenő ajánlatok, rendelések, szállítólevelek, számlák, hozzá tartozó analitikák kimutatása.
- Vevői rendelés nyilvántartás ahol tételenként felvihető a fuvarhoz tartozó termékek. E mellett szállítólevelek, proforma- kimenő- és beérkező számlák és más bizonylatok kezelése. A számlázás kapcsolatban áll a készletkezelővel illetve a szállítóval, így annak elkészültével kivételezi a készletről, számlázáskor pedig visszaigazolja a rendelést.
- Be és kimenő ajánlatok, rendelések, szállítólevelek, számlák, hozzá tartozó analitikák kimutatása.
- Könyvelés
- Kettős könyvelés, házi pénztár, tárgyi eszköz (külső könyvelési rendszerekhez való csatolási lehetőséggel)
- Készletkezelés
- Készlet, és forgalmi adatok vezetése, min-max kezelés, foglalások és úton lévő adatok figyelésével. Leltárazás. Könyvelési adatok csoportos feladása (akár külső rendszerbe is).
- Törzsadat kezelés
- Alap adatok: Cikktörzs, egyedi ár- és kedvezmény, áfa, deviza, fizetési módok, ügyféladatok, mértékegységek, átváltások, stb.
- Rendszer: felhasználók, jogosultságok, adatok kontírozása, dolgozók, Nyomtatók, Műveletek, Feladatkezelő/ feladat ütemező. Exportálás, Importálás, Vonalkód nyomtatás, stb.
- Lekérdezések.
- A bevitt adatokból különböző listákat nyomtatása. Lehetőség van a kiválasztott listákat különböző szűrési feltételek (időszak, ügyfél cikk és sok más tulajdonság) alapján szűrni, statisztikákat és kimutatásokat készíteni. Listákat mátrix és hagyományos nyomtatóra is nyomtatni. Lehetőség van Excel, PDF, JPG és szöveges formátumba való exportálásra is.
A rendszer naplózza az eseményeket, felhasználónként visszakövethető a belépések ill. módosítások ideje. Korlátlan számú, csoporthoz kötött jogosultság kezelés van, melyhez menük illetve funkciók köthetők, megakadályozva, hogy illetéktelen felhasználó információhoz jusson.
Célunk egy a KKV szektor számár egy jól használható rendszer kialakítása, amely a normál feladatok mellet lefedi és kiszolgálja a vállalat speciális igényeit is, kezdve a vevői rendelésektől, a járatszervezésen, készletkezelésen és számlázáson át egészen a könyvelésig.