Team-viewer szogáltatás változás

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatirányítási, könyvelő valamint számlázó rendszereinken, a NAV megfelelőség, a költségek igazságos ügyfelenkénti elosztása, valamint a távoli segítségnyújtás növekvő óraszáma miatt megszüntetjük a terméktámogatásba épített „TEAM-VIEWER távoli asztalos’ szolgáltatást. Továbbiakban ügyfelenként mérjük a beszélgetés és a távoli segítségnyújtás időtartamát, melyet havonta vagy negyedévente számlázunk, óra/perc számtól függően. Amennyiben az ügyfél nem éri el az évi 60 percet, a terméktámogatási díjjal egybekötve számlázzuk.

Díjainkat a következő módon számoljuk:
 - Minden megkezdett beszélgetést 5 percre kerekítünk
A gazdaságosság érdekében kérjük hívásaikat minél kevesebb számra korlátozni.
 - Számlázási díj: 75 Ft/perc + Áfa.

Díjainkat félévente a mindenkori bér és egyéb költségek alapján felülvizsgáljuk, és tájékoztatást küldünk.

Természetesen egyedi szerződéssel ettől eltérhetünk, főként bérleti konstrukció esetén.
Segítségnyújtásainkról pontos regisztrációt vezetünk és naponta, vagy a számlázás előtt, E-MAIL - n elszámolási egyenleget küldünk.
Éves terméktámogatásunk természetesen továbbra is rendelkezésre áll ügyeleinknek, melyben biztosítjuk a NAV megfelelősséget, és a szoftver újításainak elérhetőségét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a NAV folyamatos változtatásai az ONLINE-SZÁMLÁZÁS –ban, jelentős terhet ró cégünkre, így az ezt követő változások egy részét ezután is, kénytelenek leszünk továbbhárítani.