ÁSZF módosítás

Tisztelt Ügyfeleink!

2019.07.01 napjával bevezetésre kerül a rendszeres email küldés és számlázás. Erre az utóbbi időben bekövetkezett folyamatos jogszabályváltozások – például NAV Online adatszolgáltatás – és az ezekkel járó adminisztrációs terhek – folyamatos ügyfél kapcsolat és adat megfelelés ellenőrzés – vált szükségessé.

Mostantól a napi feladatokról rendszeresen emailt fogunk kiküldeni, hogy az adott időszakban milyen szolgáltatásokat végeztünk. Ehhez kérjük frissítse a programját, és ellenőrizze a regisztrációban megadott email címet mert erre fogjuk küldeni ezen emaileket. Amennyiben nem megfelelő az email, úgy kérjük a programban található menüpontban állítsa át egy új email címre. Erről bővebben a Regisztrációs email megváltoztatása alatt olvashat.

Az email cím megváltoztatásáról az bővebben az alábbi linken olvashat: riskcont.hu/regisztracios-email-megvaltoztatasa
A szolgáltatásainkról és a rendszeres email küldésről, ezek pontos leírásáról és árakról a weboldalunkon az Általános Szerződési Feltételek és a Szolgáltatások alatt, az alábbi linkeken tájékozódhat:
riskcont.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek
riskcont.hu/szolgaltatasok